Jak na web

aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting

Články

Proč používat reklamní banner

15 October, 2020

Prostřednictvím internetu probíhá ve světe den ode dne více a více nákupních rozhodnutí a abyste sami sebe dobrovolně nevyřadili z boje o klienta, nesmíte internetovou reklamu opomíjet. Jednou z nejúčinnějších forem internetové reklamy je stále reklamní banner. Výhody banneru Reklamní…

Chcete vědět, proč váš web nepřináší dost poptávek a zákazníků pro vaši firmu?

Ano CHCI

Kategorie

Dva způsoby využití automatizace v emailovém marketingu

15 October, 2020

Tajemství úspěchu při používání emailu v marketingu je najít ten nejvhodnější způsob, jak příjemce zaujmout  a přeměnit jej na zákazníka (konverze).  Dobře sestavené automatické emailové série zpráv se tomuto cíli mohou velmi dobře přiblížit. Existuje velká řada způsobů, jak mohou …

4 tipy, díky kterým bude analýza vaší cílové skupiny efektivnější

05 October, 2020

Znalost a průběžná analýza cílové skupiny jsou zásadními kroky na cestě za vytvořením úspěšného webového projektu. Charakteristika cílové skupiny by přitom měla sloužit jako vodítko pro stanovení cílů webu, e-shopu nebo aplikace a určovat tak jejich podobu i požadavky na…

Jak využít automatické série emailů pro zvýšení prodeje

27 July, 2020

Automatické emailové série (autorespondery) jsou silnou moderní zbraní každého emailového marketingu. Lze je využít různě. Mnohdy je to pouze otázka kreativity zadavatele takových marketingových zpráv. Jednou z oblasti, kde by rozhodně neměly být tyto automatizované emaily nevyužity, je oblast předprodejních…