Jak na web

aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting

Správa webu aneb jak se starat o své stránky

16 November, 2020

Webové stránky fungují jako moderní náhrada vizitek a efektivní prostředek k zisku nových zakázek i budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jak ale takový úspěšný web vytvořit? Přečtěte si naše tipy, jak by měla správa webu probíhat. Životní cyklus webu Tvorba webu…

Chcete více návštěvníků webu?

Ano CHCI

Proč rozesílat newslettery

03 November, 2020

Rozesílání newsletterů emailem se týká dnes každého oboru podnikání a patří mezi jednoduché a úspěšné způsoby získávání nových a hlavně udržení stávajících zákazníků. Pokud ještě žádné newslettery nerozesíláte a ani tak přesně netušíte, proč byste to měli dělat, pokusíme se…

Na co myslet, než rozešlete newsletter

03 November, 2020

Newsletter je pravidelně rozesílaný informační email pro komunikaci s vašimi stávajícími a budoucími zákazníky. Je to moderní, levná a nevtíravá metoda propagace a pokud ještě newslettery nerozesíláte, měli byste určitě začít. Než je ale začnete rozesílat, dobře si ujasněte základní…

Při tvoření webových stránek myslete na ty, kteří je budou číst

03 November, 2020

Chcete mít úspěšné webové stránky? Poznejte v první řadě své návštěvníky! Návštěvníci denně přicházejí na vaše webové stránky z určitých důvodů a pohnutek a mají různé cíle a záměry. Když je dobře poznáte, budete moci sestavit takový web, který jim…

Jak psát text na úrovni

03 November, 2020

Ať už se rozhodnete psát web o čemkoli, snažte se o vysokou kvalitu obsahu. Rozhodně psaní svých textů pro web nepodceňujte. Je nepodstatné, zda je to o střešní krytině, kterou vyrábíte, nebo o vaření piva, o prodeji dětské obuvi, o…

4 tipy pro získání nových objednávek od stávajících klientů

03 November, 2020

Když stojíte před otázkou, jak zvýšit věrnost vašich zákazníků a neaktivní, tzv. "spící" klienty přimět k dalšímu novému nákupu či objednávce, stává se čas vaším nepřítelem. Čím delší doba uplyne od posledního nákupu a posledního kontaktu s vaší firmou, tím…

4 tipy, jak zvýšit úspěšnost emailového marketingu

03 November, 2020

Aby vaše propagační a marketingové úsilí mělo úspěch, produkujte kvalitní obsah. Balastu se z internetu navalí spousta, lidé chtějí dostávat zprávy, které mají hlavu a patu a přinesou skutečný prospěch. A až ho vytvoříte a oni si ho přečtou, sledujte…

E-mail marketing: jak připravit text pro firemní newsletter

03 November, 2020

Rozhodli jste se rozesílat firemní newsletter a stojíte před otázkou, co do něj? Jaký obsah bude mít, čím ho pravidelně plnit? Z počátku to může být relativně snadné, protože budete mít zájem a podporu svých spolupracovníků. Ale jak poběží čas,…

Co je automatizace a jaký je její význam?

29 October, 2020

Moderní technologie se staly nedílnou součástí jednadvacátého století. Mezi důsledky tohoto spojení pak jednoznačně patří stále populárnější trend automatizace. Co vlastně ta automatizace je a má její integrace význam i pro vaše podnikání? Na tyto a další otázky odpovídají následující…

Vývoj vlastního softwaru: jak uspět nad konkurencí

29 October, 2020

Rozvoj internetu spolu s rozšířením chytrých mobilních zařízení dávají dnes myšlence na vývoj vlastního softwaru potenciál milionového nápadu. Ještě před započetím projektu je však třeba důkladně znát jeho přidanou hodnotu a určit cílovou skupinu, která ho bude používat. Od toho…

Jak vytvořit dobrý newsletter

15 October, 2020

Pokud se rozhodnete vytvořit si newsletter sami, držte se následujících doporučení: 1) Buďte struční Většina lidí se dnes cíleně vyhýbá čtení dlouhých textů. Neodraďte je tedy hned v začátku rozsahem svého textu! Opravdu kvalitní newsletter vytvoříte tak, že jej naplníte…