Tipy pro váš online byznys

nápady, příklady a návody

A víte, kdy u vás zákazník určitě nedokončí nákup?

Váš e-shop. Ten by měl být nejen místem, kde člověk najde, co hledá, ale kde také v nejlepším případě hned zaplatí. Naše zkušenosti ukazují, že platební metody, resp. rychlost a způsob zaplacení za objednané věci, mají zásadní vliv na závěrečné rozhodnutí zákazníka o tom, kde nakoupí. Zákazník je nekompromisní. A doba tak online. Takže když chce …

pokračujte ve čtení

Svůj newsletter musíte umět prodat

Jak zvýšit počet příjemců newsletterů? Docílíte toho několika způsoby. Vedle pečlivého a správného výběru umístění přihlašovacího formuláře na svých www stránkách se musíte zamyslet nad jeho přímou propagací. Nečekejte nějakou zásadní aktivitu od zájemců a zákazníků a snažte se o svém bezplatném emailovém zpravodaji dát asertivně vědět. Zkrátka ho „prodávejte“.  Proč ho vůbec nabízet Cílem …

pokračujte ve čtení

Proč rozesílat newslettery

Rozesílání newsletterů emailem se týká dnes každého oboru podnikání a patří mezi jednoduché a úspěšné způsoby získávání nových a hlavně udržení stávajících zákazníků. Pokud ještě žádné newslettery nerozesíláte a ani tak přesně netušíte, proč byste to měli dělat, pokusíme se vám nastínit, jaký význam pro vaše podnikání mají. Newslettery vytváří vztah Většina firem se zaměřuje …

pokračujte ve čtení

Tipy pro obsah vašeho emailového newsletteru

Tvořit nestále čerstvý, aktuální  a nápaditý obsah pro newslettery a web není jednoduché. Po počátečním nadšení, kdy nové texty vznikají každý den nebo týden, začne tvorba váznout. Témata se vyčerpají, inspirace dojde a nikdo neporadí, jak dál.  Vidíme to denně na mnoha webech – jednoho dne rozesílání newsletterů ustane docela a firemní www stránky usnou …

pokračujte ve čtení

4 tipy, jak zvýšit úspěšnost emailového marketingu

Aby vaše propagační a marketingové úsilí mělo úspěch, produkujte kvalitní obsah. Balastu se z internetu navalí spousta, lidé chtějí dostávat zprávy, které mají hlavu a patu a přinesou skutečný prospěch. A až ho vytvoříte a oni si ho přečtou, sledujte jak četli, kdy četli a co to s nimi udělalo. Bez zpětné vazby to nejde …

pokračujte ve čtení

Proč se lidé odhlašují z vašich newsletterů

Rozesíláte newslettery a s nelibostí v statistikách sledujete, jak vám odběratelů nepřibývá – ba naopak, že se vám odhlašují? Jakmile zaznamenáte nevalná statistická čísla, je třeba se nad situací zamyslet. U newsletterů je v zásadě běžné, že někteří odběratelé se vám budou odhlašovat. Patří to k přirozenému vývoji na trhu a není na tom nic …

pokračujte ve čtení

3 způsoby, jak zvýšit efektivitu vašich webových stránek

Co očekáváte od úspěšné emailové kampaně? Že přiměje příjemce vašich newsletterů nebo jiných emailových zpráv k činu! Většinou je činem míněna koupě nějakého zboží či služby nebo přímé kontaktování vás. Stejný výsledek očekáváte i v případě své online reklamní kampaně ve formě PPC nebo reklamních bannerů. Ale pozor! Při přípravě se nesmíte zaměřit jen na …

pokračujte ve čtení

Při tvoření webových stránek myslete na ty, kteří je budou číst

Chcete mít úspěšné webové stránky? Poznejte v první řadě své návštěvníky! Návštěvníci denně přicházejí na vaše webové stránky z určitých důvodů a pohnutek a mají různé cíle a záměry. Když je dobře poznáte, budete moci sestavit takový web, který jim bude co nejvíc vyhovovat- čímž významně ovlivníte jeho návštěvnost i úspěch. Při tvoření webových stránek …

pokračujte ve čtení

Jak a čím naplnit své webové stránky

Jestliže vám na vašem webu záleží, plňte ho tím, co vaši cílovou skupinu příchozích zajímá. Usilujte o opravdu kvalitní a užitečný obsah webu. Existuje celá řada doporučení, která vám dopomohou k vytvoření skutečně zajímavého a oblíbeného obsahu . Je vždy si potřeba odpovědět na základní otázku: „O čem by si opravdu chtěli číst moji zákazníci …

pokračujte ve čtení

Jak přilákat zpět neaktivní zákazníky

Kdo by neznal to magické slovo „loajalita“? Ať už poskytujete služby nebo prodáváte zboží potřebujete, aby se k vám zákazníci vraceli. Jejich opakované nákupy či objednávky jsou totiž pro vás finančně velmi výhodné. Většina firem se stále zaměřuje především na získávání nových a nových klientů. Přestože je známo, že náklady na získání nového zákazníka jsou …

pokračujte ve čtení

Kontaktujte nás a domluvíme se, jak vás zbavit starostí se správou a rozvojem vašeho webu.