Jak na web
aneb Trendy a tipy pro váš online bysnys, webové stránky, webové aplikace, e-mailing a copywriting
Newslettery: jak připravit úspěšný uvítací e-mail
23 November, 2020

Newslettery stále představují efektivní marketingový nástroj, který může výrazně zvýšit konverze webu či eshopu. Proto by byla škoda o nového odběratele newsletteru hned po jeho sehnání přijít. Měli byste se tak důkladně zamyslet, jak bude vypadat uvítací e-mail čili první zpráva, kterou uživateli po přihlášení k odběru newsletteru zašlete. Proč…
Jak připravit webový projekt a být úspěšný v podnikání?
18 November, 2020

Mít vlastní web je v dnešní době v podstatě nutností, ke které nás tlačí nejen konkurenční boj, ale i potřeby zákazníků. S řešeními, jako je WordPress, se tvorba webu stala dostupnější. Mnoho podnikatelů se tak do procesu tvorby webových stránek pouští zcela bezhlavě, bez sestavené strategie či znalosti cílové skupiny. Výsledkem jsou haldy…
Jak nainstalovat WordPress plugin
18 November, 2020

Během své práce s WordPressem se jistě setkáte s jeho hlavní vlastností – umožňuje používat pluginy. Nabídka pluginů a možnost jejich užití ve WordPressu je pro mnoho uživatelů hlavním důvodem pro rozhodnutí tento open source CRM systém používat. Práce s nimi patří mezi základní úkony, které by měl běžný uživatel…
Proč zálohovat WordPress web
18 November, 2020

Zálohování webových stránek v dřívějších, "HTML dobách" spočívalo v pouhém stisknutí CTRL+C a CTRL+V. Rozšíření webů o databáze, pluginy a další doplňky však tento proces značně zkomplikovalo. PROČ? Důvody pro zálohování WordPressu O smyslu pravidelného zálohování není třeba dlouze diskutovat. Každý chce mít jistotu trvalé existence a dostupnosti svých dat…
5 kroků, jak zabezpečit WordPress web
18 November, 2020
Zásady, které ze snu vytvoří úspěšný projekt
18 November, 2020
A víte, kdy u vás zákazník určitě nedokončí nákup?
18 November, 2020

Váš e-shop. Ten by měl být nejen místem, kde člověk najde, co hledá, ale kde také v nejlepším případě hned zaplatí. Naše zkušenosti ukazují, že platební metody, resp. rychlost a způsob zaplacení za objednané věci, mají zásadní vliv na závěrečné rozhodnutí zákazníka o tom, kde nakoupí. Zákazník je nekompromisní. A doba…
Správa webu aneb jak se starat o své stránky
16 November, 2020

Webové stránky fungují jako moderní náhrada vizitek a efektivní prostředek k zisku nových zakázek i budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jak ale takový úspěšný web vytvořit? Přečtěte si naše tipy, jak by měla správa webu probíhat. Životní cyklus webu Tvorba webu má tři základní fáze: příprava, zhotovení a provoz. Pro řadu…
Proč rozesílat newslettery
03 November, 2020

Rozesílání newsletterů emailem se týká dnes každého oboru podnikání a patří mezi jednoduché a úspěšné způsoby získávání nových a hlavně udržení stávajících zákazníků. Pokud ještě žádné newslettery nerozesíláte a ani tak přesně netušíte, proč byste to měli dělat, pokusíme se vám nastínit, jaký význam pro vaše podnikání mají. Newslettery vytváří…
Na co myslet, než rozešlete newsletter
03 November, 2020

Newsletter je pravidelně rozesílaný informační email pro komunikaci s vašimi stávajícími a budoucími zákazníky. Je to moderní, levná a nevtíravá metoda propagace a pokud ještě newslettery nerozesíláte, měli byste určitě začít. Než je ale začnete rozesílat, dobře si ujasněte základní okolnosti. Komu mail newsletter zasílat Nejčastější skupinou příjemců jsou vaši…