Jak a čím naplnit své webové stránky

Jestliže vám na vašem webu záleží, plňte ho tím, co vaši cílovou skupinu příchozích zajímá. Usilujte o opravdu kvalitní a užitečný obsah webu.

Existuje celá řada doporučení, která vám dopomohou k vytvoření skutečně zajímavého a oblíbeného obsahu . Je vždy si potřeba odpovědět na základní otázku: „O čem by si opravdu chtěli číst moji zákazníci i potenciální zákazníci?“.

Odpovídejte proaktivně na jejich problémy

Ve vaší firmě jistě řešíte neustále dotazy odběratelů i klientů, kteří si zakoupili vaše zboží nebo služby. Vždy lze mezi všemi požadavky na podporu, dotazy a reklamacemi najít skupiny otázek a problémů, které mají společného jmenovatele a opakují se.

Připravte tedy už své webové stránky s obsahem, který odpovídá na časté otázky. Jistě, že se netrefíte vždy a nepokryjete zdaleka všechny dotazy, ale dozajista potěšíte značný počet těch, kteří potřebují s něčím pomoci – a na vašem webu si řešení lehce a rychle najdou. Prostě jim snadno předložte, co hledají. Navíc tím znatelně snížíte zátěž na pracovníky, kteří běžně tyto požadavky vyřizují a uvolníte jim ruce pro jinou práci.

Akce a slevy mají magickou přitažlivost

Slovo „sleva“ bylo, je – a zůstane na rozsáhlé skupiny zákazníků jedním z nejúčinnějších prostředků marketingu. Používejte je! Vymyslete speciální prodejní akce. Mohou to být různé slevové výhody či kupóny, které mohou využít právě pouze odběratelé vašich newsletterů. Vytváříte tím opodstatněný důvod, proč se přihlásit k jejich odběru.

Dalším typem akcí jsou různé prodeje více produktů v jednom balíčku za speciální ceny nebo křížový prodej souvisejících produktů nebo služeb. Obojí pomůže nejenom zvýšit vaše tržby, ale přinese další přidanou hodnotu pro všechny, kteří newsletter odebírají.

Něco na sebe prozraďte

Ukažte se návštěvníkům i v trochu jiném světle a nestavte do popředí výhradně svou snahu o prodej zboží či služby. Přibližte se jim víc! Zákazníci vidí často za vašimi web stránkami nebo prodejnou pouze neznámou, neadresnou firmu. Taková anonymita nepřispívá k důvěře ve vás ani ve vaše zboží či služby.

Zamyslete se nad svou firmou, její historií, zaměstnanci a umístěte na web stránky odhalující vaše firemní „soukromí“: představte vybrané zaměstnance a u těch fotogenických umístěte i jejich fotku, popište, jakou činnost vykonávají ale i třeba jaké mají koníčky a čím tráví svůj volný čas. Sídlíte v zajímavé staré budově? Popište její historii. Vlastní vaše firma zajímavé exponáty, díla nebo historické výrobky, listiny….? Pořiďte jejich fotky a vytvořte stránku „Zajímavosti z naší dílny…“

Zdrojů a způsobů vytváření kvalitního obsahu vašich web stránek nebo textu, který vkládáte do svého newsletteru, je opravdu mnoho. Přivítáte další inspiraci a pomoc s tvorbou? Kontaktujte nás!

Potřebujete pomoci s řešením vašich online projektů?
Pojďme to společně probrat u kávy na bezplatné první konzultaci.