3 cesty, jak zvýšit počet poptávek díky webu

Články

31. 1. 2024

Vesmírný Pilot

Web, který vám nepřináší nové poptávky, neplní svoji funkci. A takový byste jistě nechtěli, protože by všechny vaše investice přišly vniveč. I proto vám dnes ukážeme tři způsoby, které vám přinesou nové poptávky, objednávky a možná i zákazníky.

Podělte se o své odborné znalosti na webu zdarma

Rukodělní podnikatelé by se asi zděsili. Jejich know-how se dědí z generace na generaci a není šance, že by o něm slyšel někdo další. Natož konkurence! A ani vám se nejspíš nechce sdílet svoje znalosti jen tak zdarma. Vždyť by vám za to mohli platit.

Naštěstí je prokázané, že 95 % lidí se podle vašich rad řídit nebude. A nejspíš na ně i velmi brzo zapomenou, protože sami nemají čas, prostor, priority nebo se jim nechce. 
A tak se stejně většina z nich obrátí na vás.

Díky svým odborným znalostem totiž budujete svůj profil odborníka. Lidé vám důvěřují a mají šanci posoudit, jak pracujete. A to je impuls, aby se s poptávkou obrátili právě na vás.

No vidíte, stejně vám za vaše know-how nakonec zaplatí.

Proč sdílení know-how funguje?

Lidé jsou na svoje peníze obzvlášť opatrní. Ať už jde o jejich vlastní nebo firemní. Proto pečlivě zvažují, komu je nakonec dají. A hlavní roli v rozhodování hraje právě důvěra.

Pokud si získáte důvěru, že…

  • dostanou, to co chtějí,
  • vaše řešení vyřeší jejich problém,
  • vaše firma je ta nejlepší volba,

…pak dostanete jejich peníze.

Vaše know-how pomůže zvýšit počet poptávek. Snadno totiž rozpustí všechny jejich nejasnosti, pochyby a obavy. Už nekupují zajíce v pytli, už je to sázka na jistotu, protože vědí, co je s vámi čeká.

Propojte svůj web s e-mailem

Ať už je e-mail mrtvý nebo ne, jedno je jisté. Dodnes ho používá každý, a to většinu pracovní doby. I v době sociálních sítích se nikomu nepodařilo nahradit e-mail. A proto je důležitý i pro vás.

Skrze něj totiž vede cesta k srdci vašich zákazníků. Než odešlete neodolatelnou nabídku na vaše služby nebo produkty, využijte prostor, který vám e-mail nabízí.

  • Pokud totiž jako anonymní firma vychrlíte nabídku, lidé si nic nekoupí.
  • Pokud se stanete dobrým přítelem, kterého dobře znají a důvěřují mu, máte to v kapse. Vaší nabídce už nikdo neodolá.

Své e-maily nejlépe naplánujete, připravíte a rozešlete jako pravidelné automatické série newsletterů, které vašim zákazníkům přinesou užitek. Druhou možností jsou autorespondery, tzv. seznamy zpráv, které se týkají daného tématu.

Zvyšte návštěvnost webu

Stejně jako u jiných kanálů, i u vašeho webu platí, že vaši nabídku vidí jenom určité procento lidí. Z tohoto procenta se pak ještě filtrují ti, kteří chtějí nakupovat, kteří se jen dívají a kteří nemají zájem. A proto je důležité neustále zvyšovat návštěvnost vašeho webu. Čím víc lidí přijde, tím víc lidí zareaguje na vaši nabídku.

Jak zvýšit návštěvnost si ukážeme na dvou způsobech.

SEO

Je pomalejší, pracnější a náročnější, protože stojí na tvorbě organického obsahu. Skrze SEO pak váš obsah uvidí také ostatní uživatelé na internetu. Výhodou je dlouhodobý vliv. Zajímavý článek na vašem webu bude přivádět nové návštěvníky i několik let.

Placená reklama

Placená reklama oproti tomu funguje vcelku rychle. Jakmile zaplatíte a vytvoříte kvalitní reklamu, návštěvníci se na váš web jenom pohrnou. Nevýhodou však zůstává, že peníze zdaleka nestačí.

Zákazníci na vašem webu potřebují také zajímavý obsah, abyste si získali jejich důvěru. Jinak odejdou, a vy jste své peníze vyhodili z okna. Další nevýhodou je, že cena reklamy neustále stoupá, a jakmile ji vypnete, návštěvníci zmizí.

Chcete zvýšit počet poptávek přicházejících z vašeho webu?
 Pojďme se o tom pobavit. Umíme weby déle než 7 let. Přesvědčte se na našem blogu.