Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

dle § 1751 an. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

vydané ATWEL International, s.r.o., IČO: 26460602, se sídlem Políkenská 2522, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha (dále jen “poskytovatel služeb”)

I. Definice

1. Webové stránky se rozumí stránky Poskytovatele služeb dostupné na adrese www.umimeweby.cz.

2.    Účtovacím obdobím se rozumí 1 měsíc/6 měsíců/12 měsíců, dle zvolené služby.

3.    Poskytovatelem služeb  je společnost ATWEL International, s.r.o., IČO: 26460602, se sídlem Políkenská 2522, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha 9

4.   Zákazníkem se rozumí jakákoli fyzická osoba nebo právnická osoba, který uzavřela s Poskytovatelem služeb  smlouvu, popř. která má zájem o její uzavření. Zákazník je subjektem údajů ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů, jehož osobní údaje Poskytovatel služeb na základě dohody se Zákazníkem zpracovává.

5.     3. osobou se rozumí jakýkoliv jiný subjekt odlišný od Poskytovatele služeb či Zákazníka.

6.  Ceníkem se rozumí aktuální ceník zveřejněný na online platformě.

II. Základní ustanovení

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP„) upravují práva a povinnosti Poskytovatele služeb a Zákazníka vzniklé na základě objednávky služeb vytvořené prostřednictvím Webových stránek. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem služeb  a Zákazníkem.

III. Uzavření smlouvy

  1. Smlouva mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník odešle objednávku prostřednictvím Webových stránek, případně okamžikem odsouhlasení individuálního rozsahu poskytovaných služeb včetně cenové kalkulace oběma stranami.
  2. Smlouva se uzavírá na poskytnutí jednorázové služby, případně na dobu platnosti zvoleného tarifu s možností opakovaného prodlužování. Po dobu platnosti smlouvy se Zákazník zavazuje hradit pravidelné poplatky ceny dle zvolené služby a aktuálního Ceníku.
  3. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníku při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  4. Zákazník uzavřením smlouvy rovněž prohlašuje, že se seznámil s povahou a obsahem poskytované služby, podrobně si pročetl, co konkrétní služba zahrnuje a je srozuměn se způsobem jejího využití. Z toho důvodu není v rámci poskytnuté služby oprávněn požadovat vrácení již uhrazené platby za některou z nabízených služeb s odůvodněním, že mu způsob poskytování služeb nevyhovuje.

IV. Předmět poskytovaných služeb

  • Předmětem poskytovaných služeb je převzetí správy a zajištění dohledu nad webem postaveným pomocí redakčního systému WordPress, jeho aktualizace, kontrola bezpečnosti, hlídání dostupnosti, zálohování a servis, a to v rozsahu dle zvoleného balíčku služeb.
  • Balíčky jsou podrobně rozepsány na Webových stránkách.
  • Jednotlivé služby lze poskytovat rovněž samostatně. V takovém případě závisí rozsah poskytovaných služeb na individuální domluvě mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb.

V. Cena

  1. Aktuální cena konkrétních poskytovaných služeb je uvedena Ceníku zveřejněném na Webových stránkách. V případě, že má Zákazník zájem o poskytnutí jednotlivých služeb mimo nabízené balíčky, závisí cena na individuální domluvě mezi Zákazníkem a Poskytovatelem služeb . Zákazník hradí cenu poskytovaných služeb dle konkrétní objednané služby formou:
  1. jednorázové platby v případě jednorázové služby, kdy je sjednaná cena splatná vždy do 15 dnů ode dne objednávky zvolené služby, nebo
  2. paušální platby (jedná se o měsíční nebo  3-měsíční nebo roční poplatek, vždy za jednoho Zákazníka). Cena je splatná do 28. dne měsíce předcházejícího měsíci, v němž budou služby poskytnuty.

2.    Není-li v těchto VOP stanoveno jinak, účtovací období pro placení paušálního poplatku začíná dnem uzavření smlouvy o poskytování služeb (čl. III. odst. 2 těchto VOP).

3.  Zákazník je povinen zasílat finanční prostředky odpovídající ceně dle Ceníku na bankovní účet Poskytovatele služeb č. 2901027920 / 2010. Variabilní symbol náležející konkrétnímu Zákazníku obdrží Zákazník prostřednictvím e-mailu po odeslání objednávky.

4.    K ceně mohou být připočítány daně a jiné poplatky vyplývající z příslušných právních předpisů pro přeshraniční prodej v rámci EU a mimo EU.

5.    Platba služeb je možná v českých korunách (Kč), eurech (Eur) a dolarech (USD).

6.    Po zaplacení ceny Poskytovatel služeb vystaví a pošle doklad o zaplacení na emailovou adresu Zákazníka uvedenou v Registraci.

7.    Zákazník na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.    Všechny platby jsou prováděny prostřednictvím služeb 3. osob. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za zpracování plateb Zákazníka.

VI. Vyloučení odpovědnosti

1.  Poskytovatel služeb se zavazuje vyvinout maximální úsilí při poskytování služeb v souladu s těmito VOP.

2.    Zákazník bere na vědomí, že Webové stránky či její jednotlivé části nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Provozovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení 3. osob. Poskytovatel služeb neodpovídá za případnou škodu, která v důsledku skutečností uvedených v tomto odstavci vznikne.

3.     Poskytovatel služeb je oprávněn změnit rozsah poskytovaných služeb v rámci jednotlivých balíčků. Je však povinen tyto změny předem oznámit Zákazníku a umožnit mu smlouvu předčasně ukončit bez jakýchkoli sankcí.

4.    Poskytovatel služeb se zavazuje poskytovat uživatelskou podporu nonstop. Negarantuje však minimální dobu poskytnutí zpětné vazby.

5. Poskytovatel služeb neručí vzhledem k povaze e-mailové komunikace za korektní doručování e-mailových zpráv ze svých serverů či na své servery a z/do své sítě a nenese odpovědnost za případné škody způsobené nedoručenou či ztracenou e-mailovou zprávou.

6. Celková odpovědnost za škodu nebo nemajetkovou újmu vzniklou v souvislosti s poskytováním správy a souvisejícími službami je omezena částkou odpovídající dvojnásobku ceny této služby (bez DPH). Poskytovatel služeb neodpovídá za ztrátu nebo zkreslení dat, ušlý zisk, ztrátu obchodní příležitosti ani za jakékoli nepřímé nebo následné škody.

7.   Poskytovatel služeb nenese zodpovědnost za dostupnost webu při výpadcích služeb třetích stran (např. webhosting, doména) či při neuhrazení a změnách těchto služeb.

8.   Poskytovatel služeb nenese zodpovědnost za zásah do provozu webu vlivem uživatelských úprav, nad nimiž nemá kontrolu.

9.   Poskytovatel služeb garantuje, že vyvine veškeré úsilí k zabezpečení webu, není však schopen garantovat absolutní bezpečnost.

VII. Vyloučení z poskytování služeb

1.  Poskytovatel služeb může odmítnout poskytování služeb Zákazníku a /nebo ukončit smlouvu se Zákazníkem, jehož aktivita alespoň částečně spadá do některé z následujících kategorií nebo obsah, který poskytuje, ukládá, sdílí či stahuje, alespoň částečně spadá do některé z následujících kategorií: (a) je v rozporu s právním řádem České republiky či platnými mezinárodními úmluvami, (b) je v rozporu s dobrými mravy, (c) porušování autorských, patentových, průmyslových nebo jiných podobných práv, (d) přímé či nepřímé poškozování jakýchkoliv práv Poskytovatele služeb a/nebo 3. osob, (e) přetěžování infrastruktury nebo technických či softwarových prostředků Poskytovatele služeb či jiných stran, (f) ohrožování soukromí nebo bezpečnosti jiných systémů či osob.

2.  Výše uvedené ustanovení se týká všeho, co se i částečně může zařadit do výše uvedených kategorií, přičemž rozhodnutí o porušení tohoto odstavce ze strany Zákazníka je výhradně na uvážení Provozovatele.

3.    V případě, že Zákazník porušuje tyto VOP, je Poskytovatel služeb oprávněn okamžitě ukončit poskytování jakýchkoli služeb a odstoupit od smlouvy. Tím není dotčeno právo Poskytovatele služeb na náhradu škody.

4.   Zákazník v plné míře odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v rozporu s těmito VOP a/nebo právním řádem České republiky Provozovateli, jiným Zákazníkům Aplikace nebo jiným 3. osobám. Této odpovědnosti se nelze zprostit.

VIII. Ukončení smlouvy

1.    Zákazník je oprávněn kdykoli ukončit smlouvu o poskytování služeb na paušální období. Cena za Zákazníkem nespotřebovanou část účtovacího období se nevrací.

2.    Poskytovatel služeb je oprávněn tuto smlouvu kdykoli ukončit okamžitě, a to z důvodů porušení povinností Zákazníkem, které vyplývají ze smlouvy a těchto VOP.

3.    Poskytovatel služeb je oprávněn smlouvu kdykoli ukončit výpovědí (tj. bez výpovědní doby), a to bez uvedení důvodů; výpovědí doba činí 1 měsíc. Poskytovatel služeb vrátí Zákazníku poměrnou část ceny licence za nespotřebovanou část účtovaného období.

4.  Výpovědní doba začíná běžet okamžikem sdělení výpovědi na emailovou adresu Zákazníka uvedenou při vyplňování fakturačních údajů na emailovou adresu Provozovatele.

5.   Zákazník v postavení spotřebitele má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od  smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření smlouvy. Odstoupení musí být Poskytovateli služeb odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

6.   Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo e-mailovou adresu dle čl. IX těchto obchodních podmínek rovněž na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. IX VOP.

IX. Doručování

1.    Smluvní strany se dohodly, že budou veškerou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na emailovou adresu zadanou Zákazníkem při odesílání objednávky, resp. na emailovou adresu uvedenou na webové stránce Provozovatele.

X. Závěrečná ustanovení

1.    Veškerá ujednání mezi Poskytovatelem služeb  a Zákazníkem se řídí platným a účinným právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

2.    V těchto VOP, pokud z kontextu jasně nevyplývá jinak, zahrnuje význam slova v jednotném čísle rovněž význam daného slova v množném čísle a naopak.

3.    V případě, že jsou tyto VOP k dispozici pro Zákazníka ve více jazykových verzích, má přednost česká verze. Poskytovatel služeb v takovém případě neodpovídá za správnost takového překladu.

4.    S ohledem na to, že smluvní vztah je zakládán na delší dobu, a po tuto může dojít ke změnám na trhu či legislativě, vyhrazuje si Poskytovatel služeb právo ve smyslu § 1752 občanského zákoníku tyto VOP v přiměřeném rozsahu měnit. Nové znění VOP zveřejní Poskytovatel služeb na svých www stránkách a Zákazník bude na takovou případnou změnu upozorněn e-mailem, a to v přiměřené lhůtě předtím, než nové VOP vstoupí v účinnost. Zákazník má právo změny VOP písemně odmítnout emailovým sdělením nejpozději do dne, kdy nastane jejich účinnost. V případě, že Zákazník změny VOP v této době neodmítne, platí, že se smluvní vztah řídí novým zněním VOP. V případě, že Zákazník změny/nové úplné znění VOP odmítne, jsou Poskytovatel služeb i Zákazník oprávněni příslušný smluvní vztah předčasně ukončit, a to vzájemnou dohodou či výpovědí. Výpovědní lhůta v takovém případě činí 1 měsíc od písemného oznámení o změně VOP druhé smluvní straně.

5.    Poskytovatel služeb je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění a činnost Poskytovatele služeb nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz). Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se poskytování služeb spotřebitelům a na ochranu spotřebitele provádí a k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z této smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v rámci EU lze řešit podáním na EU online platformě.

6.    Poskytovatel služeb není ve vztahu k Zákazníku vázán žádnými kodexy chování ani žádné takové dobrovolně nedodržuje (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

7.    Smlouva včetně VOP je uložena a archivována Poskytovatelem služeb  v elektronické podobě a není přístupná 3. osobám. Ustanovení těchto VOP a zákonů vztahující se k poskytnutí smlouvy a těchto VOP nejsou tímto jakkoli dotčena. Smlouvu včetně těchto VOP poskytne Poskytovatel služeb Zákazníku na vyžádání zasláním na emailovou adresu Zákazníka.

8.    V případě dotazu k těmto VOP a smlouvě poskytne Poskytovatel služeb Zákazníku bezodkladně veškeré potřebné informace.

9.    Zákazník a Poskytovatel služeb se zavazují řešit případné spory smírnou cestou, popř. pomocí mediátora. Pro případ řešení svých vztahů soudní cestou, strany tímto ve smyslu §89a občanského soudního řádu sjednávají místní příslušnost Obvodního soudu pro Prahu 5, resp. Městského soudu v Praze.

10. V případě, že mezi Poskytovatelem služby a Zákazníkem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

E-mail:adr@coi.cz

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 31.10.2023.

Příloha č. 2 Licenční smlouvy

Pravidla ochrany osobních údajů

jako příloha č. 1  Všeobecných obchodních podmínek pro aplikaci Zakázkovník(dále jen „Aplikace„)

vydané společností ATWEL International, s.r.o., se sídlem Políkenská 2522, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha 9, kontaktní údaje: tel: +420 910 123 526, e-mail. adresa: info@umimeweby.cz (dále jen “poskytovatel služeb”)

I. Základní ustanovení

1.      Tato pravidla ochrany osobních údajů (dále jen „POÚ„) upravují práva a povinnosti Poskytovatele služeb a Zákazníka v souvislosti, nebo na základě smlouvy o poskytování služeb.Tato POÚ jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, kterými se řídí každá smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem.

II. Ochrana osobních údajů Zákazníka

1.    Ochrana osobních údajů Zákazníka je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

2.     Poskytovatelem služeb je společnost ATWEL International, s.r.o., se sídlem Políkenská 2522, Újezd nad Lesy, 190 16 Praha 9.

3.     Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, emailová adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

4.    Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem služeb, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o poskytování služeb. Nezvolí-li Zákazník jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem služeb také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení (newsletterů) Zákazníku.

5.    Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele služeb o změně ve svých osobních údajích.

6.    Zpracováním osobních údajů Zákazníka může Poskytovatel služeb pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Osobní údaje nebudou Poskytovatelem služeb bez předchozího souhlasu Zákazníka předávány třetím osobám.

7.     Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání účelu. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem.

8.    Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.  V případě, že by se Zákazník domníval, že Poskytovatel služeb nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

a)    požádat Poskytovatele služeb nebo zpracovatele o vysvětlení,

b)    požadovat, aby Poskytovatel služeb  nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

10.  Požádá-li Zákazník o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Poskytovatel služeb povinen tuto informaci předat. Poskytovatel služeb má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

11.  Zákazník je oprávněn souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat, a to podáním učiněným na kontaktní emailovou adresu Poskytovatele služeb.

III. Posílání obchodních sdělení (newsletterů)

1.     Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem Poskytovatele služeb  na email. adresu Zákazníka a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Poskytovatele služeb  na email. adresu Zákazníka.

IV. Doručování

1.    Smluvní strany se dohodly, že budou veškerou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na emailovou adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce, resp. na emailovou adresu uvedenou na webové stránce Poskytovatele služeb

V. Závěrečná ustanovení

1.      Veškerá ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí platným a účinným právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

2.      V těchto POÚ, pokud z kontextu jasně nevyplývá jinak, zahrnuje význam slova v jednotném čísle rovněž význam daného slova v množném čísle a naopak.

3.      V případě, že jsou tyto POÚ k dispozici pro Zákazníka ve více jazykových verzích, má přednost česká verze. Poskytovatel služeb v takovém případě neodpovídá za správnost takového překladu.

4.      Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz).

5.      Tato POÚ jsou uložena a archivována Poskytovatelem služeb  v elektronické podobě a nejsou přístupná třetím osobám. Ustanovení těchto POÚ a zákonů vztahující se k poskytnutí smlouvy a těchto POÚ Zákazníku nejsou tímto jakkoli dotčena.

6.      V případě dotazu k těmto POÚ a smlouvě poskytne Poskytovatel služeb Zákazníku bezodkladně veškeré potřebné informace.

7.      Zákazník a Poskytovatel služeb se zavazují řešit případné spory smírnou cestou, popř. pomocí mediátora. Pro případ řešení svých vztahů soudní cestou, strany tímto ve smyslu §89a občanského soudního řádu sjednávají místní příslušnost Obvodního soudu pro Prahu 5, resp. Městského soudu v Praze.

Tyto pravidla nabývají účinnosti dnem 31.10.2023

Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení