6 způsobů, jak zvýšit počet newsletterových odběratelů

Pokud dnes chcete v podnikání uspět, musíte především pracovat na loajalitě zákazníků. Vaším hlavním cílem je  skupinu svých klientských sympatizantů udržovat a neustále zvětšovat.

Jednou z cest, jak zvyšovat počet takových stávajících nebo potenciálních klientů, je rozšiřování počtu pravidelných čtenářů vašich emailových newsletterů a další digitální komunikace. Klientské odebírání newsletterů  pro vás znamená jednoznačně úspěch –  umožňuje vám totiž  přímý komunikační kanál ke konkrétnímu zákazníkovi.

Jak  získat nováčky?

Neváhejte propagovat váš newsletter kontinuálně. Newsletter nepředstavuje žádný laciný propagační rychlokvašek a  není to nic obtěžujícího. Jedná se o informačně přínosný elektronický leták, který zasíláte pouze těm, kteří o to projevili zájem. Vytvářet skutečně hodnotný newsletter stojí čas i peníze – tak se s ním bez ostychu pochlubte, kde to jen jde: v inzerci, na vizitkách, na konferencích, při všech propagačních akcích, atd.

Přihlašujte klienty automaticky, jakmile nakoupí

V případě online e-shopu využijte moderní postupy a naveďte nakupující, aby odsouhlasili,  hned po provedení nákupu, přidání svých emailových adres  do vašich seznamů pro další elektronickou komunikaci.

V případě kamenných obchodů, nebo poboček a vašich kanceláří –  neváhejte o emailovou  adresu žádat kupujícího okamžiku, kdy zakoupí vaše zboží nebo právě objednal vaši službu. Naznačte jim nějakou výhodu či benefity , které mohou získat, pokud tak učiní  (např. „sleva z dalšího nákupu“, „slevové kupony několikrát ročně“, „exklusivní novinky pouze pro registrované“ apod.)

Použijte svůj dobře udělaný web

Umisťujte opravdu dobré texty na vaše webové stránky, které „prodají“ i váš bezplatný newsletter. Nalákejte na seriózní  obsah stránek s hodnotným informačním nábojem.  Logicky důvěra zákazníků  v newslettery ze stejného zdroje tím výrazně vzroste.

Využijte sociální sítě a vazby

Uzpůsobte správně  svůj web a umožněte tím čtenářům vašich stávajících newsletterů jednoduše sdílet získané informace na facebooku, Google+ nebo jinde. Díky těmto doporučením se vám může rozrůst počet odběratelů  i řádově.

Stejně tak,  pokud máte firemní profily na sociálních sítích, využijte je pro propagaci newsletteru. Dobrá newsletterová služba umožňuje dnes přímo propojení  registračních formulářů např. s Facebookem.

Nevynechejte i  telefonní ústřednu

Máte ve firmě nastavenou telefonní ústřednu tak, že pouští volajícím hudbu zatímco čeká na spojení? Použijte tento čekací čas a vložte k poslechu stručnou a srozumitelnou  informaci o vašich newsletterech a kde se k nim lze přihlásit.

Lákejte na starší vydání

Umísťujte obsahy všech  předchozích newsletterů na váš web a informujte čtenáře o jeho existenci. Ukážete, že se nemáte za co stydět, a jaké užitečné informace v nich zdarma poskytujete. Tím si lidé budou moci ověřit kvalitu vašich zpráv ještě před tím, než se k odběru sami přihlásí. Uvidíte, že tím víc s nimi pak budou spokojeni a budou vás dále doporučovat.

Dnešní online prostředí nabízí nové způsoby, jak oslovovat zájemce  o zboží či služby. Je jedno, zda podnikáte plně v online prostředí nebo provozujete kamenné prodejny či velkoobchody, či poskytujete zákazníkům služby či servis. Pokud digitální komunikaci s vašimi zákazníky správně uchopíte, jednoznačně tím vylepšíte své výsledky.

Potřebujete pomoci s řešením vašich online projektů?
Pojďme to společně probrat u kávy na bezplatné první konzultaci.