INTERNETOVÝ MARKETING PRO VÁŠ WEB ČI E-SHOP

ZVÝŠÍME NÁVŠTĚVNOST WEBU A PŘIVEDEME NOVÉ ZÁKAZNÍKY

Pokud je potřeba rychle zvýšit návštěvnost vašeho webu, využijeme online PPC reklamu, která napomáhá rozšíření povědomí o webové stránce. S využitím SEO strategií a dlouholetou znalostí obsahového marketingu současně zapracujeme na tom, aby se váš web postupně objevoval na předních příčkách vyhledávačů i bez využívání reklam.

ZÍSKÁME VĚRNÉ ČTENÁŘE I ZÁKAZNÍKY

V rámci marketingové strategie uplatníme znalosti obsahového marketingu, díky kterému vás bude veřejnost výrazněji vnímat jako odborníka ve zvolené oblasti. Vytváříme texty, které jsou přívětivé nejen pro čtenáře, ale díky znalosti SEO technik také pro vyhledávače. Námi vytvořené e-mailové newslettery vám navíc pomohou vybudovat blízké vztahy se zákazníky, ať už s těmi, co už u vás nakoupili, nebo těmi, co se k tomu teprve chystají.

MĚŘÍME, ANALYZUJEME A UPRAVUJEME, VYLEPŠUJEME

Neustále budeme sledovat vývoj chování návštěvníků na vašem webu či e-shopu. Díky tomu dokážete včas reagovat na jejich požadavky. Pravidelná a efektivně provedená analýza navíc dokáže ve výsledku ušetřit čas i peníze, které mohou být investovány na potřebnější místa.

NEJLEPŠÍ VÝSLEDEK PŘINÁŠÍ TYTO KROKY

  • Poznáme vaše potřeby
  • Stanovíme společně cíle
  • Najdeme cesty
  • Připravíme strategii pro dosažení cílů
  • Zrealizujeme jednotlivé kroky
  • Vše pravidelně vyhodnotíme a navrhneme další postup

DÍKY TOMU DOKÁŽEME ŘEŠIT I TYTO SITUACE

  • Rozjezdy webů a e-shopů
  • Zavádění nových produktů
  • Budování dobrého jména vaší firmy
  • Získávání nových zákazníků
  • Podpora pro osobní prodej (B2B)

CO VŠE MÁME V ARZENÁLU A MŮŽEME POUŽÍT

  • SEO a klíčová slova – Seo analýza a návrhy klíčových slov tak, aby obsah na vašem webu lákal k přečtení a čtenáři jej našli ve vyhledávači mezi prvními.
  • PPC a reklama – Abychom rychle dostali klienty na váš web, když máte akci nebo něco zajímavého k dispozici.
  • Obsahový marketing – Aby se návštěvníci na vašem webu zdrželi co nejdéle a ověřili si, že jste ten pravý, od koho mají nakoupit.
  • Emailový marketing a newslettery – Udržujte dlouhodobý vztah s těmi, kteří projevili zájem o vaši nabídku. Když nenakoupí hned, udělají to v blízké budoucnosti. Jenom o vás musí vědět.