Automatické přihlašování k newsletterům podle zájmů klienta

Reference

Pro klienta jsme navrhli a implementovali systém, který návštěvníky webu automaticky zařazuje do relevantních newsletterových skupin. Zohledňuje při tom jejich vyplněné preference i chování na stránce. Výsledkem je maximální personalizace a efektivní segmentace e-mailové komunikace.


Co systém umí:
Volba zájmů v profilu: Uživatelé si sami nastaví, o jaká témata mají zájem (např. „Škola stavění", „Fotovoltaika", „Úspory energií" aj.).
Automatická segmentace: Nově registrovaní či přihlášení uživatelé jsou zařazeni do správných skupin pro rozesílku.
Pravidelné odesílání: Newslettery odcházejí podle plánu jen těm, kteří o dané téma skutečně stojí.
Integrace se SmartEmailingem: Automatizovaný import a aktualizace seznamů, dynamické seznamy podle chování a zájmů.

Tato implementace vedla k vyšší míře otevření e-mailů, nižšímu počtu odhlášení a celkově cílenější komunikaci, která má pro uživatele reálnou hodnotu.
hero

Líbí se vám naše práce? Rádi se podíváme i na váš projekt.

Pošlete nám formulářem zprávu

Všechna pole povinná.

SSL zabezpečení

UmímeWeby
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.