23.07.2021 Autor: Tým Umimeweby.cz

3 způsoby, jak zvýšit konverze webu

E-mailová kampaň je efektivní způsob, jak zvýšit konverze webu. Jejím cílem je přimět odběratele newsletterů k činu! Většinou je činem míněna koupě nějakého zboží či služby nebo přímé kontaktování vás. Stejný výsledek očekáváte i v případě své online reklamní kampaně ve formě PPC nebo reklamních bannerů.

Jak zvýšit konverze webu? Nepodceňte kvalitní obsah

Tipy, jak zvýšit konverze webu, se dotýkají hned několika oborů:

• SEO optimalizace,
• PPC reklama,
• e-mail marketing.

Všechny je spojuje jeden společný bod, a sice kvalitní obsah – obsah webu, text newsletteru nebo blog s užitečnými tipy, které vašim návštěvníkům zlehčí život nebo práci.

Pokud návštěvník po kliknutí na PPC reklamu, položku ve výsledcích vyhledávání nebo otevření newsletteru nenajde zajímavý text či správné prodejní argumenty, nečekejte žádné ohromující obchodní úspěchy.

Uvědomte si, že řada návštěvníků také nepřijde na takovou stránku s primárním cílem hned nakoupit – jsou zatím nerozhodní a svou peněženku, resp. platební kartu stále žmoulají v kapse.

Jak si získat nového zákazníka

I když už návštěvník dospěl až na prodejní stránku a prohlíží si ji, nejásejte, stále ještě nemáte vyhráno. Od provedení finálního rozhodnutí „učinit nákup/kontaktovat vás“ ho stále můžete nevědomky odradit. Co dělat, aby se to nestalo?

ELIMINUJTE RUŠIVÉ VLIVY

Pokud dostane na prodejní stránce návštěvník vedle možnosti „nakoupit“ i možnost dál prozkoumávat vaše web stránky, blog či vaše stránky na sociálních sítích, vytvořili jste tím příležitost, aby svůj nákup odložil. Řekne si třeba: „Možná si ještě přečtu pár stránek, než nakoupím“. Problémem však je, že většina zákazníků se po odchodu na jiné web stránky už tak jednoduše nevrací.

Proto na svých cílových prodejních stránkách nabízejte pouze jeden krok: nakoupit nebo nenakoupit.

ŘEKNĚTE SI O NÁKUP

Některé prodejní stránky jsou natolik vydatné, a tak snaživě popisují daný produkt či službu, že zákazník po chvíli ztratí orientaci v tom, proč na ně přišel. Usnadněte mu cestu k tomu, aby řekl „Ano, chci koupit váš produkt“. Jednoduchým způsobem je např. umístění výrazných tlačítek s hesly typu „Hned koupit“ nebo „Chci to koupit nyní“.

OTUPTE STRACH Z NÁKUPU

Je známo, že strach ze ztráty je mnohem větší než potenciální chuť něco získat. Tato emoce je zakořeněna ve většině z nakupujících. Proto je potřeba ji u kupujícího utlumit a snížit důvody k pochybnostem při vydání peněz.

Jednou z cest je poskytnutí co největších záruk. Informace o možnosti vrácení peněz je velmi silným signálem, který kupující bez rozdílu ocení!

Existuje řada způsobů, jak zjednodušit návštěvníkům cestu k objednávce. Výše uvedené kroky patří mezi ně. Zvyšujte efektivitu svých webových stránek a nepřenechávejte ty, kteří reagují na vaše emailové nebo jiné online kampaně, své konkurenci.

Pokud nejste s konverzním poměrem vašeho webu spokojeni, tak nás neváhejte kontaktovat. Pomůžeme vám připravit obsah jak pro webové stránky, tak PPC reklamu nebo newsletter.

Tento článek byl prvně publikován dne: 17.09.2019
Tvorba webu, který splní vaše očekávání

Tyto tipy do vašeho emailu hned jak se objeví

@